مادربزرگ

اون مثل فرشته ها بود

 چشمه ی عشق و صفا بود ، با نگاه مهربونش آیت پاک خدا بود

قصه هاش قصه ی بودن ، قصه ی خاطره ها بود ، قلب پاک و روشن او جلوه ی آینه ها بود

مادر بزرگ مادر بزرگ بگو کجایی ؟

 مادر بزرگ مادر بزرگ پیش خدایی !!  

یادمه از لب تو چه ها شنیدم ، قصه ها به پاکیه دریا شنیدم

چشم تو خورشید آسمون من بود ، دل تو گرمیه آشیون من بود

اون شبای پر ستاره بی تو جلوه ای نداره

مادر بزرگ مادر بزرگ بگو کجایی ؟

مادر بزرگ مادر بزرگ پیش خدایی !!

موهای سپید و نازت مثل بخت من پر از تاب

خنده  روی لب نازنین تو ، خنده ی مهتاب

 

 

دوست داشتم امروز راجع به تو بنویسم . با امروز دقیقاً  6 سال از سفر تو میگذره ، خیلی برام سخت بود . ندیدن تو ، نشنیدن صدای تو  . نمی دونم کی بتونم ببینمت یا اصلا اینکه  . . . می تونیم دوباره همدیگر رو ببینیم ؟

دوستت داشتم ، دارم و خواهم داشت . مثل همیشه برای من دعا کن ، دعا کن که تو زندگیم موفق باشم ، البته آدم موفق و  . . .  ممنونم از تو مادربزرگ به خاطر همه کارهایی که برای من کردی  .


یه سری لینک اضافه کردم البته معذرت می خوام اگه لینکتون دیر اضافه کردم اگه کسی جا انداختم برام پیغام بذارید 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فراعشق جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:07

موفق باشی

جاوید دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 22:17 http://www.hooreadab.blogfa.com/

سلام اقا حمید رضا گل
عمر گل همین چند روز است و بس سهم ما رفتن به فکر وغصه است
موفق باشید

رضا پرسپولیس چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 22:04 http://www.reza-perspolis.persianblog.com

سلام وبلاگ نازی دارین. تا شقایق هست زندگی باید کرد.

دیوونه ـ باکلاس پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 19:10 http://divo0ne-baclass.persianblog.com

Salaaaaaaaaaaam bar to ey do0ste aziz , khaste nabashid , webloge jalebi daird , khosh hal misham be man ham sari bezanid , khosh bashid , felan bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد